Często zadawane pytania

Często zadawane pytania (FAQ)

 

1) Wysyłka i odbiór

  •  Jak długo trwa raportowanie? Od daty zamówienia od 4 do 8 tygodni.
  • Ile czasu zajmuje dostarczenie zestawu? Od daty zamówienia od 24 do 72 godzin roboczych.
  • Już zebrałem próbkę, jak zwrócić zestaw? Aby zwrócić zestaw wystarczy, że zarejestrujesz go tutaj i wybierzesz jedną z opcji: dostarczenie pocztą (jeśli Twoja koperta pocztowa ma znaczki pocztowe i nasz adres, wystarczy, że zdeponujesz ją w dowolnej skrzynce pocztowej) lub „zaplanuj odbiór”, jeśli nie masz torby ze znaczkami pocztowymi. Wyślemy Ci instrukcje dotyczące odbioru.
  • Czy mogę wysłać zestaw z innego adresu niż ten, z którego go otrzymałem? Tak, wystarczy wpisać nowy adres odbioru podczas rejestracji zestawu tutaj. Jeśli wysyłasz go z Hiszpanii, wystarczy zostawić próbkę i kopię podpisanego formularza w dowolnym urzędzie pocztowym lub skrzynce pocztowej.
  • Czy mogę go kupić jako prezent i wysłać na dowolny adres? Tak, wystarczy zachować numer zamówienia, który otrzymasz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem i użyć adresu dostawy, aby dostarczyć zestaw.
  • Czy wysyłacie do dowolnego kraju? Tak, możesz złożyć zamówienie z dowolnego miejsca na świecie. Musisz tylko upewnić się, że podałeś pełny i ważny adres pocztowy.
  • Ile kosztuje wysłanie zestawu? W Hiszpanii wysyłka jest bezpłatna. W pozostałych częściach świata ekspresowa wysyłka z usługą odbioru kosztuje 25 euro i jest bezpłatna dla zamówień powyżej 248 euro.
  • Czy muszę iść do biura, aby przystąpić do testu? Nie, zestawy wysyłamy do Twoich drzwi bezpłatnie. Szczegółowe instrukcje dotyczące korzystania z zestawu można znaleźć tutaj.
  • Czy muszę przechowywać próbkę w specjalnych warunkach przed jej wysłaniem? Nie, próbka jest przechowywana w idealnym stanie w temperaturze pokojowej przez minimum 3 miesiące.

2) Płatność

  • Jakie są dostępne formy płatności? W Hiszpanii oprócz karty kredytowej, Paypal lub przelewu bankowego (opcje płatności w Unii Europejskiej) można zapłacić za pobraniem. Poza Unią Europejską tylko za pomocą karty kredytowej lub Paypal.
  • Czy mogę płacić na raty? Nie, ta opcja nie jest jeszcze dostępna.
  • Czy mogę kupić dowolny pakiet i wykonać część raportów dla siebie, a resztę dla kogoś innego? Nie, każdy zakup (niezależnie od liczby zgłoszeń) będzie ważny tylko dla jednej osoby (jest tylko jeden zestaw do pobrania próbki DNA).
  • Jaki jest koszt wysyłki? Do każdego zakupu dołączamy wysyłkę w jedną stronę. Odbiór jest wliczony w przypadku zakupów powyżej 248 EUR i wydatków 25 EUR w przypadku zakupów poniżej 248 EUR.

3) Rodzaje dowodów

  • Czy wykonujesz testy na ojcostwo? Nie, w 24Genetics nie wykonujemy tego typu testów.
  • Czy diagnozują choroby? Nie, nasze raporty mają charakter zapobiegawczy, analizujemy tylko część informacji genetycznej (około 730.000 3.200 biomarkerów genetycznych z łącznie XNUMX XNUMX milionów biomarkerów w naszym genomie). Jeśli szukasz panelu klinicznego w celu potwierdzenia lub wykluczenia choroby, skontaktuj się z laboratorium klinicznym.
  • Czy wykonujesz Exome i Genome? Tak, jeśli jesteś zainteresowany tymi opcjami, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta (Ten adres e-mail jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.) w celu uzyskania porady i wyjaśnienia, co należy wiedzieć i jak postępować.

4) Zwroty kosztów

  5) Pakiety i promocje

  •  Czy mogę wybrać dwa raporty, które chcę w ofercie Ancestry + 2 Reports? Tak, wystarczy napisać raporty, które chcesz otrzymywać, w polu „uwagi” formularza dołączonego do zestawu. Raporty wymagane w paczkach są takie same, jak te wymagane indywidualnie.
  • Co zawiera pakiet All-in-one? Obejmuje siedem pełnych raportów, plik nieprzetworzonych danych sekwencjonowania oraz bezpłatną konsultację telefoniczną (10 minut na każdy raport).

6) Dystrybucja i łączenie

 7) Inne

  • Gdzie są twoje laboratoria? Nasze laboratoria znajdują się w Europie. Ze względu na naszą politykę prywatności nie możemy udostępniać dokładnych informacji.
  • Czy nieletni może zostać przebadany? Tak, w przypadku osób niepełnoletnich należy przesłać nam wymagane dokumenty (dowód osobisty lub kopię księgi rodzinnej) na nasz adres e-mail Ten adres e-mail jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
  • Czy zestawy mogą być wykonywane na dzieciach w wieku 0-3 lat? Tak, w przypadku dziecka musimy wcześniej zostać poinformowani o przygotowaniu specjalnego zestawu ułatwiającego pobranie próbki.
  • Czy są jakieś przeciwwskazania u kobiet w ciąży? Nie. Raporty nie będą się różnić.
  • Czy raport o pochodzeniu pomoże mi znaleźć moich krewnych? Wraz z każdym raportem otrzymasz plik nieprzetworzonych danych z sekwencjonowania (dane surowe), który możesz przesłać na bezpłatne strony internetowe, takie jak Genesis.gedmatch.com, a jeśli Twoi krewni również przesłali Twoje dane, uzyskasz informacje o związku. W 24Genetics nie oferujemy takich informacji.
  • Czy wysyłasz surowe dane? Tak, wystarczy, że zapytasz nas e-mailem o otrzymaniu raportów.
  • Kupiłem raport od innej firmy (Ancestry, Myheritage, 23andme, dnafit itp.), Czy mogę kupić raporty 24Genetics z moich Raw Data? Tak, możesz to kupić tutaj.

DNA Internationa

×

Zaloguj Się