W 24Genetics staramy się dostarczyć Ci wszelkich informacji, abyś dokonał świadomego zakupu i wiedział dokładnie, o jaką usługę prosisz. Może się jednak zdarzyć, że klient zmieni zdanie i zechce zwrócić zamówienie.
W celu dostosowania się do życzeń naszych klientów, mamy proces zwrotu zamówień, z następującymi warunkami.
Ten proces zwrotu zamówień respektuje warunki korzystania z PRAWA ODSTĄPIENIA od umowy, które jest określone w punkcie 11 OGÓLNYCH WARUNKÓW UMOWY (opublikowanych na naszej stronie internetowej), ale jeszcze bardziej sprzyja i ułatwia korzystanie z niego przez użytkowników.
Istnieje 5 możliwych przypadków, w zależności od momentu procesu, w którym składany jest wniosek, oraz od statusu zestawu DNA lub rodzaju wnioskowanego produktu.
1.- Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zestawu, zażądaj anulowania zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej, a po zweryfikowaniu, że zamówienie nie zostało dostarczone, przystąpimy do zwrotu całkowitej kwoty zapłaconej za pośrednictwem użytej przez Ciebie metody płatności, chyba że wyraźnie postanowiłeś inaczej. Kwota zwrotu będzie dostępna na Twoim koncie w ciągu 5 do 10 dni kalendarzowych. W przypadku braku możliwości zwrotu pieniędzy tą samą drogą, którą zostały użyte z przyczyn niezależnych od 24Genetics, będziemy szukać najodpowiedniejszej opcji zwrotu, pozostawiając kwotę do Twojej dyspozycji jako depozyt.
2.- Jeśli zestaw jest rozpieczętowany, możesz zażądać zwrotu pieniędzy za pośrednictwem poczty elektronicznej i zwrócić zestaw do nas w ciągu 14 dni kalendarzowych od jego otrzymania. Będziesz odpowiedzialny za wysłanie produktu do naszych biur.
Po otrzymaniu produktu zwrócimy całkowitą kwotę zapłaconą przez Ciebie na tych samych warunkach i w tych samych terminach, które zostały przedstawione w poprzednim punkcie.
3.- Jeśli zestaw został rozpieczętowany lub wysłałeś nam już swoją próbkę, ale nie rozpoczęliśmy jeszcze sekwencjonowania, możesz poprosić o przerwanie procesu poprzez e-mail, a my przystąpimy do zwrotu kwoty zakupu minus 50€, jako poniesionych kosztów. Będziesz wiedział, że rozpoczęliśmy proces sekwencjonowania, ponieważ wyślemy Ci e-mail z potwierdzeniem. Zwrot pieniędzy nastąpi na tych samych zasadach i w tych samych terminach, które zostały przedstawione w ust. 1.
Wszelkie prośby o zwrot zamówienia muszą być wysłane na adres e-mail info@24genetics.com, z podaniem numeru zamówienia i danych kupującego.
4.- Jeżeli próbka została poddana sekwencjonowaniu, zamówienie nie podlega zwrotowi. Jak powiedzieliśmy w poprzednim punkcie, otrzymasz e-mail potwierdzający rozpoczęcie sekwencjonowania. Od tego momentu nie możemy przyjąć zwrotu zamówienia, ale oczywiście prześlemy Państwu zakupiony raport lub raporty.
5. – Jeśli Twoje zamówienie nie obejmuje probówki do pobrania śliny, ponieważ ogranicza się do raportu genetycznego z już dostępnego RAW DATA (dostarczonego przez Ciebie lub dostępnego w 24Genetics, ponieważ wcześniej wykonałeś test w naszej firmie), a także biorąc pod uwagę, że w tym przypadku nie ma zestawu ani sekwencjonowania, ale wyłącznie zastosowanie naszego algorytmu, można zażądać anulowania przez e-mail, tak długo, jak nasz raport nie został wydany, w którym to przypadku zwrócimy 100% zakupu w oryginalnej metodzie płatności, w ciągu 5 do 10 dni kalendarzowych. W przypadku, gdy z przyczyn niezależnych od 24Genetics nie będzie możliwy zwrot pieniędzy tą samą drogą, którą zostały użyte, będziemy szukać najodpowiedniejszej opcji zwrotu, pozostawiając kwotę do Twojej dyspozycji jako depozyt.
Jeśli żądany raport został wygenerowany i wysłany do Ciebie, zamówienie nie podlega zwrotowi.